Domovská stránka » Služby » Spracovanie pôdnej agendy
Zvýšime presnosť a prehľad Vašej vlastnej a prenajatej pôdy
Potrebujete sa posunúť v pôdnej agende na vyšší level? Ak máte problém dopracovať sa v pôdnej agende na úroveň, ktorá Vás uspokojí, obráťte sa na nás. Neexistuje škola na štúdium pozemkovej agendy, ktorú musia zvládnuť poľnohospodári. Treba rozumieť katastru, pozemkovému právu, ovládať prácu s GISom, rozumieť rôznym druhom mapových vrstiev a pri jednaní so stránkami byť tak trochu aj psychológom a obchodníkom. Samozrejme veľa šikovných ľudí sa vie naučiť niečo z každej z týchto oblastí. To ho ale nerobí skutočného odborníka. Ak skutočných odborníkov na pôdnu agendu hľadáte, porozprávajte sa s nami. Dokážeme Vašim pracovníkom pomôcť s tými najkomplikovanejšími otázkami, vieme ich metodicky usmerniť, ale môžeme aj prevziať zodpovednosť za kompletnú pozemkovú agendu vrátane komunikácie s vlastníkmi.
Ešte pred pár rokmi sa dala pôdna agenda spracovávať popri inej práci v podniku. Ale postupom času sa nároky na presnosť a úplnosť tlakom štátu zvyšujú a tým sa zvyšujú aj nároky na pracovníkov pôdneho fondu. Čo stačilo pred 10 rokmi, nestačilo pred piatimi a čo stačilo pred 5 rokmi už nestačí dnes. A kvalifikovaných ľudí na trhu práce je málo. Možno aj Vás čaká otázka ako sa s touto situáciou vysporiadať. Ozvite sa nám, porozprávame sa a predstavíme Vám bližšie ako zabezpečujeme pôdnu agendu u našich zákazníkov a prečo im náš model práce tak vyhovuje.
Nehľadajte, my budeme Vašim pozemkárom. Efektívnym a preto aj cenovo výhodným.
Pomôžeme, pričom využijeme všetky naše skúsenosti zo stoviek projektov s našimi zákazníkmi.
Zverte nám časť Vašej agendy, spracujeme ju za Vás podľa Vášho zadania.
Pre poľnohospodárov a farmárov, ktorí chcú mať v pozemkovej agende prehľad a poriadok. U niektorých len metodicky dohliadame a usmerňujeme pracovníkov podniku, Inde riešime opakujúcu sa nárazovú agendu ako je výplata nájomného, hromadná aktualizácia nájomných zmlúv, alebo tvorba zostáv pre PPA, či SPF, pričom bežbé stránky vybavujú pracovníci zákzníka. A máme aj klientov, ktorí nám zverili kompletnú pôdnu agendu vrátane komunikácie s vlastníkmi. Vždy sa snažíme zvoliť takú formu spolupráce, ktorá farmárom najviac vyhovuje.
Vždy efektívne, inak by sme nevedeli zvládnuť taký počet klientov. Snažíme sa zbytočne necestovať a neprenášať množstvá šanónov s papiermi. Ale ak je potreba, vycestujeme ku klientom a to ne len na spracovanie nejakej vážnej agendy, ale aj na jednanie so susedným podnikom, či komplikovanou stránkou – vlastníkom. Klient má údaje celý čas k dispozícii, pracujeme na zdielanom pozemkovom systéme. A ak ide o takú formu spolupráce, kde pomáhame kmeňovému pracovníkovi zákazníka, všetko naše know how, naše zručnosti a skúsenosti sú mu transparentne poskytované. Pracovníci zákazníkov tak odborne rastú a časom zvládajú svoju prácu efektívnejšie a s vyššou kvalitou.
Efektívne, online bez potreby prenášať šanóny s dokladmi. Svoje prvotné doklady a údaje v účtovnom systéme máte stále k dispozícii a my do Vášho systému vstupujeme online len na vykonanie dohodnutých činností – zaúčtovanie dokladov, podanie DPH, zaúčtovanie úhrad, závierka … Rozsah potrebných úkonov si dohodneme individuálne tak aby boli vylúčené duplicitné činnosti.
Efektívne, online bez potreby prenášať šanóny s dokladmi. Svoje prvotné doklady a údaje v účtovnom systéme máte stále k dispozícii a my do Vášho systému vstupujeme online len na vykonanie dohodnutých činností – zaúčtovanie dokladov, podanie DPH, zaúčtovanie úhrad, závierka … Rozsah potrebných úkonov si dohodneme individuálne tak aby boli vylúčené duplicitné činnosti.
Efektívne, online bez potreby prenášať šanóny s dokladmi. Svoje prvotné doklady a údaje v účtovnom systéme máte stále k dispozícii a my do Vášho systému vstupujeme online len na vykonanie dohodnutých činností – zaúčtovanie dokladov, podanie DPH, zaúčtovanie úhrad, závierka … Rozsah potrebných úkonov si dohodneme individuálne tak aby boli vylúčené duplicitné činnosti.
Prečítajte si referencie od našich spokojných klientov
V našom podniku využívame viac systémov od AURUS-u, ale v oblasti pôdy a nájomných zmlúv si nechávame aj priebežne spracovávať príslušnú agendu. Vzhľadom na veľký objem práce je pre nás efektívnejšie, keď využijeme prax a skúsenosti konzultantov, ako s danými prácami bojovať sami. Vlastnými silami riešime dennú pozemkovú agendu, zmeny vlastníkov, ale hromadné aktualizácie nájomných zmlúv, alebo tvorbu zostáv pre PPA, prípadne inventarizáciu zmluvy s SPF pravidelne zadávame pracovníkom AURUS-u. Zatiaľ sme boli vždy s výsledkom spokojní.
Pred časom sme odskúšali 4 rôzne programy, ktoré riešili pozemkovú agendu a rozhodli sme sa používať systém firmy AURUS. Nejde len o kvality samotného systému, ale ide hlavne o služby, ktoré nám firma poskytuje. Na pracovnom trhu je málo dostupných odborníkov v tejto oblasti, preto vo vlastnej réžii spracovávame len základnú pozemkovú agendu. Všetky náročnejšie veci si vždy od konzultujeme s pracovníkmi AURUS-u a časť potrebných prác si v AURUS-e aj objednávame. Je to pre nás najprijateľnejší spôsob riešenia tejto agendy ako z finančného, tak aj z kvalitatívneho hľadiska.
Vyplňte prosím nasledovný formulár, následne sa Vám ozveme, preberieme s Vami tú oblasť, alebo oblasti, ktoré Vás najviac zaťažujú a predstavíme Vám možné riešenia. Oboznámime Vás aj s úspešnými projektami Vašich kolegov, ktorým naše riešenia nedávno pomohli. Samozrejme pri plnom rešpekte k dôverným údajom. Ideme na to? Stačí za pár desiatok sekúnd vyplniť niekoľko základných údajov a začneme.
Producent ERP systému pre malé a stredné podniky a poskytovateľ informačných systémov a služieb pre poľnohospodárov.