Spracovanie pôdnej agendy

Zvýšime presnosť a prehľad Vašej vlastnej a prenajatej pôdy.

Potrebujete sa posunúť v pôdnej agende na vyšší level? Ak máte problém dopracovať sa v pôdnej agende na úroveň, ktorá Vás uspokojí, obráťte sa na nás. Neexistuje škola na štúdium pozemkovej agendy, ktorú musia zvládnuť poľnohospodári. Treba rozumieť katastru, pozemkovému právu, ovládať prácu s GIS-om, rozumieť rôznym druhom mapových vrstiev a pri jednaní so stránkami byť tak trochu aj psychológom a obchodníkom. Samozrejme, veľa šikovných ľudí sa vie naučiť niečo z každej z týchto oblastí. To ich ale nerobí skutočnými odborníkmi. Ak skutočných odborníkov na pôdnu agendu hľadáte, porozprávajte sa s nami. Dokážeme Vašim pracovníkom pomôcť s tými najkomplikovanejšími otázkami, vieme ich metodicky usmerniť, ale môžeme aj prevziať zodpovednosť za kompletnú pozemkovú agendu vrátane komunikácie s vlastníkmi.

Spracovanie pôdnej agendy

Ešte pred pár rokmi sa dala pôdna agenda spracovávať popri inej práci v podniku. Ale postupom času sa nároky na presnosť a úplnosť tlakom štátu zvyšujú a tým sa zvyšujú aj nároky na pracovníkov pôdneho fondu. Čo stačilo pred 10 rokmi, nestačilo pred piatimi a čo stačilo pred 5 rokmi, už nestačí dnes. A kvalifikovaných ľudí na trhu práce je málo. Možno aj Vás čaká otázka, ako sa s touto situáciou vyrovnať. Ozvite sa nám, porozprávame sa a bližšie Vám predstavíme, ako zabezpečujeme pôdnu agendu u našich zákazníkov a prečo im náš model práce tak vyhovuje. 

Kedy sa oplatí využiť naše služby

Hľadáte pozemkára?

Nehľadajte, my budeme Vaším pozemkárom. Efektívnym, a preto aj cenovo výhodným.

Váš pozemkár potrebuje pomoc alebo podporu?

Pomôžeme, pričom využijeme všetky naše skúsenosti zo stoviek projektov s našimi zákazníkmi.

Čakajú Vás nárazové práce a nemáte na ne kapacity?

Zverte nám časť svojej agendy, spracujeme ju za Vás podľa Vášho zadania. 

Pre koho pracujeme?

Pre poľnohospodárov a farmárov, ktorí chcú mať v pozemkovej agende prehľad a poriadok. U niektorých len metodicky dohliadame a usmerňujeme pracovníkov podniku, inde riešime opakujúcu sa nárazovú agendu, ako je výplata nájomného, hromadná aktualizácia nájomných zmlúv alebo tvorba zostáv pre PPA či SPF, pričom bežné stránky vybavujú pracovníci zákazníka. A máme aj klientov, ktorí nám zverili kompletnú pôdnu agendu vrátane komunikácie s vlastníkmi. Vždy sa snažíme zvoliť takú formu spolupráce, ktorá farmárom najviac vyhovuje.

 

Ako pracujeme?

Vždy efektívne, inak by sme nevedeli zvládnuť taký počet klientov. Snažíme sa zbytočne necestovať a neprenášať množstvá šanónov s papiermi. Ale ak je potreba, vycestujeme ku klientom, a to nielen na spracovanie nejakej vážnej agendy, ale aj na jednanie so susedným podnikom či komplikovanou stránkou  vlastníkom. Klient má údaje celý čas k dispozícii, pracujeme v zdieľanom pozemkovom systéme. A ak ide o takú formu spolupráce, kde pomáhame kmeňovému pracovníkovi zákazníka, všetko naše know-how, naše zručnosti a skúsenosti sú mu transparentne poskytované. Pracovníci zákazníkov tak odborne rastú a časom zvládajú svoju prácu efektívnejšie a kvalitnejšie.

Často kladené otázky (FAQ)

Item #1

Efektívne, online bez potreby prenášať šanóny s dokladmi. Svoje prvotné doklady a údaje v účtovnom systéme máte stále k dispozícii a my do Vášho systému vstupujeme online len na vykonanie dohodnutých činností – zaúčtovanie dokladov, podanie DPH, zaúčtovanie úhrad, závierka … Rozsah potrebných úkonov si dohodneme individuálne tak aby boli vylúčené duplicitné činnosti.

Efektívne, online bez potreby prenášať šanóny s dokladmi. Svoje prvotné doklady a údaje v účtovnom systéme máte stále k dispozícii a my do Vášho systému vstupujeme online len na vykonanie dohodnutých činností – zaúčtovanie dokladov, podanie DPH, zaúčtovanie úhrad, závierka … Rozsah potrebných úkonov si dohodneme individuálne tak aby boli vylúčené duplicitné činnosti.

Efektívne, online bez potreby prenášať šanóny s dokladmi. Svoje prvotné doklady a údaje v účtovnom systéme máte stále k dispozícii a my do Vášho systému vstupujeme online len na vykonanie dohodnutých činností – zaúčtovanie dokladov, podanie DPH, zaúčtovanie úhrad, závierka … Rozsah potrebných úkonov si dohodneme individuálne tak aby boli vylúčené duplicitné činnosti.

Referencie našich klientov

Prečítajte si referencie od našich spokojných klientov

PD Hlohovec

V našom podniku využívame viac systémov od AURUS-u, ale v oblasti pôdy a nájomných zmlúv si nechávame aj priebežne spracovávať príslušnú agendu. Vzhľadom na veľký objem práce je pre nás efektívnejšie, keď využijeme prax a skúsenosti konzultantov, ako s danými prácami bojovať sami. Vlastnými silami riešime dennú pozemkovú agendu, zmeny vlastníkov, ale hromadné aktualizácie nájomných zmlúv alebo tvorbu zostáv pre PPA, prípadne inventarizáciu zmluvy s SPF pravidelne zadávame pracovníkom AURUS-u. Zatiaľ sme boli vždy s výsledkom spokojní.

Ing. Juraj Pápay

RD Šaľa

Pred časom sme odskúšali 4 rôzne programy, ktoré riešili pozemkovú agendu a rozhodli sme sa používať systém firmy AURUS. Nejde len o kvality samotného systému, ale ide hlavne o služby, ktoré nám firma poskytuje. Na pracovnom trhu je málo dostupných odborníkov v tejto oblasti, preto vo vlastnej réžii spracovávame len základnú pozemkovú agendu. Všetky náročnejšie veci vždy konzultujeme s pracovníkmi AURUS-u a časť potrebných prác si v AURUS-e aj objednávame. Je to pre nás najprijateľnejší spôsob riešenia tejto agendy ako z finančného, tak aj z kvalitatívneho hľadiska.

Chcem vedieť, ako sa dostať v pôdnej agende na vyššiu úroveň

Vyplňte, prosím, nasledovný formulár, následne sa vám ozveme, preberieme s vami oblasť alebo oblasti, ktoré vás najviac zaťažujú a predstavíme vám možné riešenia. Oboznámime vás aj s úspešnými projektami vašich kolegov, ktorým naše riešenia nedávno pomohli. Samozrejme, pri plnom rešpekte k dôverným údajom. Ideme na to? Stačí za pár desiatok sekúnd vyplniť niekoľko základných údajov a môžeme začať.

Bc. Paulína Orbánová, obchodná asistentka